Wednesday, June 30, 2010

Bila Allah Menduga Kita - Hermony


Bila Allah Menduga Kita

By: Hermony


Alhamdulilah,lam 2 hari,buku "BILA ALLAH MENDUGA KITA" habis aku baca.... Banyak benda ada lam buku ni..apa yang menarik ialah pengisian buku ni..
banyak contoh kisah2 benar yang dapat membuka mata aku tentang kesulitan yang orang lain hadapi.. Kata Syed Alwi Alatas,kita harus bersedia untuk menghadapi segala ujian bkn memikirkan apa ujian yang bakal kita tempuhi..bt0l3..

Dugaan yang Allah berikan kepada aku tidak seteruk dugaan yang Allah berikan kepada orang lain.. kata Syed Alwi Alatas lagi,kita sejak kecil lagi sudah menerima dugaan dari Allah..Contoh:masa kita kecil2 dlu,masa mula2 nk blaj0 jalan dlu..Allah duga kita,nk b0leh berjalan tu,asyik jatuh bgn,jatuh bgn..then,nangis..dugaan la tu..

S0,buat teman2..beli dan bacalah buku ni..xsemestinya buku ni,buku2 motivasi lain pn b0leh..
untuk f0llowers ~Al0ne~..bc jgn xbc..haha

Thanks t0 "ehem2"sbb dah bg buku ni sempena bufday I hari tu..ia bnyk membantu..thn lps bg whiteboard,juga bnyk membantu coz thn lps aku PMR,bnyk conteng2..hee
Kamu amat mengerti aku!Luv u..

Yang menekan keyboard itu aku, Hermony at 11:02 PM

http://mysoulsound.blogspot.com/2010/06/bila-allah-menduga-kita.html

No comments: